keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Valmis kosmetologi

Noniin, siitä onkin hetki kun mulla on viimeksi ollut aikaa tulla tänne blogin puolelle kirjoittelemaan yhtään mitään, eikä valitettavasti ollut oikeen mitään edes valmiiksi kirjoitettuna, pelkkiä kuvia on vain tullut nappailtua. Syy on ihan selvä, nimittäin mä valmistuin! Olen siis nyt virallisesti kosmetologi sekä kosmetiikkaneuvoja! Ihan huippua!!
No, kaikki teistä, jotka on jonkin tutkinnon suorittanut näyttötutkintona (varsinkin kosmetologin) niin tietää et se on aika rankkaa aikaa ja pitkiä päiviä ollaan koululla, ihan juuri ennen valmistumista, joten kiirettä on kyllä piisannut! Nyt on kuitenkin siis koulu ihan valmis ja aikaa varmasti tulee olemaan blogin päivitykseen!


Saatiin kaikkea kivaa tuossa valmistumisen ohella, kiitos siitä Turun Kosmetologikoululle!
Ajattelin täällä myös jakaa että kuinka anteliaita siellä oltiinkaan,
sillä saatiin tosi hyviä tuotteita!





Ekana itse huomasin paketissa nää ihanat Janssen Cosmeticsin tehoampullit,
jotka on mulla ollutkin kovassa käytössä ja ihana saada niitä lisää! 
Sain 2x De-Stress, eli ampulli on tarkoitettuihoa rauhoittamaan,
 ja verisuonia vahvistamaan, sekä 1x Balancing ampullin,
joka on tarkoitettu seka-iholle sitä tasapainoittamaan! 
De-Stressit ihan mun suosikkeja ja Balancing on juuri sopiva miehelleni!



Seuraava tuote sopii taas mulle kuin nenä päähän! 
( saimme siis kaikki ilmeisesti samanlaiset pussukat, mutta itselleni
sieltä ainakin löytyi ihan huimasti just mulle sopivia tuotteita!
Tuote on siis Janssenin Hydrating Gel Mask, ja siihen tuli
talvella tämä Limited Edition, eli +Agua Power, joka sisältää siis vielä lisää kosteuttavia ainesosia!
 Tää on yks mun ihan lempi naamioista Janssen Cosmeticsilta, joten tästä olin tosi innoissani!



Seuraavaksi sitten samalta sarjalta, eli koulumme käyttämältä ja maahantuovalta sarjalta,
silmänympärysvoide, joka rauhoittaa ja vahvistaa, sekä ehkäisee tummia silmänalusia!
Mä en ollut aikaisemmin tajunnutkaan kuinka paljon silmänympärysvoiteella on merkitystä,
ennen kuin menin tonne kouluun! Eli käyttäkää silmänympärysvoidetta, sillä meikkikin
näyttää silmillä paaaljon paremmalta! Tämä kyseinen voide on siis
nimeltään Eye Care Lotion, ja sopii mun iholle todella hyvin tämäkin!



Ja saatiinhan me toinenkin naamio, joka on siis maalikkokielellä, sellainen paperi/kangas,
jonka sisällä ja ympärillä on itse naamio ja se asetetaan iholle ja annetaan vaikuttaa.
Nää naamiot on super siistejä esimerkiksi matkoille, sillä näitä ei tarvitse
huuhdella iholta käytön jälkeen. Nää on muutenkin tosi käteviä! En ole itselleni koskaan
tätä kyseistä naamiota käyttänyt, ja innolla odotan millaisen lopputuloksen tää mun iholle antaa!




Viimeinen tuote, mikä pussista löytyi oli Your-Meikkisarjan Shine Powder, eli pigmentti,
 omani sävyssä 10. Tää on ihanan lämpimän lilan ja ruskean yhdistelmä,
ja sopii ihan täydellisesti mun meikkeihin mukaan! Ei ehkä ihan kesäinen sävy,
mutta onneksi pigmentit säilyy hyvin, joten syksyllä tätä ehtii käyttää hyvin!
Aijon kuitenkin teille tänne tehdä meikin tämän pigmentin kanssa, jotta näätte miten se levittyy ja miltä näyttää!



Viimeinen ei ollutkaan sitten tuote, vaan lahjakortti koulumme oppilashoitolaan, eli Hoitola Estelleen!
Tällä lahjakortilla päästään sitten johonkin ihaniin hoitoihin,
 tai vaihtoehtoisesti saadaan ihania tuotteita meidän koululta!
Itse en tiedä vielä kumpi tässä houkuttaisi enemmän, mitä mieltä olette? 



Siinä olikin sitten tuotteet jotka valmistumisen yhteydessä koululta saatiin!
Iso kiitos vielä Turun Kosmetologikoululle!
Mulla alkaa nyt ihan uudet tuulet, ja varmasti kuulette musta paljon enemmän täällä 
blogin puolella kun on nyt enemmän aikaa kirjoitellakkin!
Mikäli kiinnostuit täältä löytyy kaikkea lisäinfoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti