torstai 26. toukokuuta 2016

Mun suosikki huulimeikit Nyx Cosmeticsilta




Ensimmäinen suosikki on ollut mulla käytössä todella kauan, ja olen monet kerrat puhunut ystävilleni Nyx Cosmeticsista, ja heidän ihan mahtavista tuotteistaan, ja musta tuntuu että vasta nyt se alkaa saamaan sen ansaitsemaa huomiota Suomessa!

Tosiaan siis tämä Nyxin Butter Lipstick, sävyssä Sweet Tart, on ollut mun varma valinta pinkkiin huulimeikkiin jo varmasti pari vuotta! Tähän yhdistän usein Rimmelin 1000 Kisses liplinerin, sävysä 004 Indian Pink, joka omaan silmääni toimii tosi hyvin!



Tosiaan, Nyx Cosmetics on mun ihan suosikki marketti-meikki,
ja siltä olenkin löytänyt eniten suosikkejani!

Tämä tuote kuitenkin nousi kovalla kiidolla, kun se suomen kaupoille pääsi, ja onkin ihan hypen arvoinen tuote! Soft Matte Lip Cream, omani sävyssä Milan on itselleni usein se valinta kun hakusessa on pinkkiä ja mattaa!



Intensive Butter Gloss teki muhun tosi suuren vaikutuksen heti ensi swachilta! Tässä huulikiillossa on nimittäin pigmenttiä ihan älyttömän paljon, ihan kuin huulipunassa, mutta kuitenkin se tuo huulille ihanan kiillon, ja saa huulet näyttämään isoilta ja kosteilta!


Mun suosikkeja on ruskea sävy Chocolate Crepe ja ihana kylmä lila, Spice Cake.



Viimeinen suosikki on kyllä ehdottomasti käytössä eniten! Butter Gloss on ihanan tuoksuinen ja tuntuu nimensäkkin mukaan huulilla ihan voilta! Ssävyjä on ihan laidasta laitaan, ja nämä näyttävät todella hyvältä yksinään, tai huulipunan päällä! Ihan suosikkini on sävy Tiramisu joka on todella nude sävy, ja sopii sellaseen arkimeikkiin, jolloin ei juurikaan meikkiä edes ole, vaan haluan vain jotain pientä lisää huulille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti