sunnuntai 22. toukokuuta 2016

MM-Kisa meikki

Eipä tämän päiväinen meikki eroa kyllä juurikaan muusta ulos lähtö- meikistäni,
mutta ajattelin lisätä meikin kuitenkin tänne MM-Kisa meikki - nimellä,
koska näillä meikeillä tänään toivottavasti kannustetaan Suomi voittoon!




Näiden kolmen kaverin combosta on tullut mulle ihan suosikki!
Todella monena päivänä viime aikoina on tullut näitä käytettyä,
ja sama pätee myös seuraavaan kolmikkoon!


Mun on aina tosi hankala vaihtaa muuhun, kun löytää ne sen hetkiset suosikit!





Kulmiin oon vähän vaihtanut sävyä, ja itseasiassa tekniikkaakin,
nimittäin oon ottanut käyttöön uuden kaverin, eli Anastasia Beverly Hillsin 
Dip Brow Pomanden, joka mulla on sävyssä Blondie. 
Jos teitä kiinnostaisi nähdä miten mä teen mun kulmakarvat,
laittakaa ihmeessä kommenttia alas!


Huuliin käytin tällä kertaa vain Lumenen Arctic Glow Lip Oilia,
joka on mulla sävyssä 100 Shine/Hohde.
Tää tuo ihanaa kiiltoa huulille, antaen näyttävyyttä silmille,
ja samalla kosteuttaa huulia tehokkaasti!


Nyt ei muuta kun kannustamaan Suomi voittoon!


2 kommenttia:

  1. Olisi kyllä hienoa nähdä miten luot nuo kulmasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Laitetaan tulemaan siis sellainen postaus ;)

      Poista