torstai 19. toukokuuta 2016

Järjestystä ja säännöllisyyttä




Olen tässä nyt muutaman kuukauden hakenut millaisen blogin haluan luoda, ja millaisista asioista kirjoittaa ja milloin.
Joka päivä mulla ei ihan aikaa ole blogia kuitenkaan kirjoitella ja päivitellä, ja haluaisin kuitenkin muutakin sisältöä luoda kuin meikki tai asukuvia, joten olen päätynyt että kirjoittaisin kaksi kertaa viikossa, ja lisään kertoja sitten, jos tuntuu, ettei kerrat riitä!
Elikkäs blogia alkaisin päivittelemään torstaisin ja sunnuntaisin, miltäs tämä kuulostaa?


Haluaisin myös luoda blogiini muutakin sisältöä kuin vain meikkikuvia, joten mitä mieltä olette esimerkiksi asukuvista silloin tällöin? Entä olisiko jotain muuta mitä haluaisitte täällä nähdä? Kertokaa ihmeessä kommenteissa, niin voin yrittää täydentää myös teidän toiveita! Kuitenkin siis haluan ehdottomasti blogissani keskittyä meikkiin.


Blogi löytyy nykyään myös Bloglovin'ista, eli täältä! Lataa puhelimeesi Bloglovin'in appi, ja käy seuraamassa mun blogia siellä, jotta saat aina tietoosi kun uusi tulee postaus! 
Päivittelen myöskin silloin tällöin snapchattia, ja siellä voit seurata mua nimellä ttaarruu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti