torstai 5. toukokuuta 2016

Huhtikuun suosikit /16

Mä löysin huhtikuussa aika läjän taas suosikkeja, sillä aika paljon tuli taas osteltua eri kosmetiikkaa ja meikkejä! Muutama vanha tuttukin pääsee tässä postauksessa esille,
sillä ehdottomasti nekin kannattaa kaikki muistaa!
Nyt on munkin aika pikkuhiljaa siirtyä meikin saralla enemmän kesäiseen, ja innolla odottelenkin jo värikkäitä lookkeja, huulipunia ja ihania aurinkopuutereita!



Ensimmäinen mun ihan ehdoton huhtikuun ja varmasti koko kesän suosikki on
M.A.C. Cosmeticsin Mineralize Skinfinish, sävyssä Soft & Gentle,
josta juuri puhuin mun M.A.C.:n postauksessakin!
Tämä kaveri on vaan niin ihana poskipäillä, ja hehkuvat lookit sopii
kesään ja kevääseen ihan täydellisesti!



Kevään ja kesän tän hetken ihan suosikki hajuvesi on ehdottomasti
Escadan Taj Sunset,
joka on todella makea, mutta mun mieleen se tuo jo pelkällä pullollaan ihan kesän!
Viime kesänäkin taisin käyttää kokonaisen pullon tätä ihanaa tuoksua, ja nyt se on siis taas tullut
kesän suurimmaksi tuoksuksi mulle! Oon tosi tosi huono kertomaan tuoksuja näin kirjoittaen,
joten kannattaa mennä tuoksuttelemaan tätä vaikka Stockmannille!



Seuraavaksi mun suosikkiripset ylitse muiden, jotka taas löysin kun päättäjäisiin
 halusin jotkut upeat räpsyttimet! Nää vaan on niin ihanan luonnolliset, mutta kuitenkin todella näyttävät!
Niin hyvä miksi molempia kriteerejä jotka itse ripsiltä haluan, että nää on kyllä mulla nyt ollu kovassa käytössä!
Nimeltään nämä on siis Ardellin Demi Wispies, ripset jotka on niin ihanan kevyetkin
vielä, että sopivat melkein mulle jo arkikäyttöönkin! Punanaamio on mielestäni edullisin paikka näiden hankintaan,
joten sieltä ehdottomasti näitä, ja monia muita Ardellin ihania ripsiä,
jotka ovat, kyllä kokonaisuudessaankin
mun ihan lempi ripsiä!



Viimeinen mun tän kuun lemppari ei varmastikkaan ole mun blogia lukeville mikään yllätys!
Nimittäin theBalmin Meet Matt(e) Hughes, sävyssä Charming, 
on mun ihan tän hetken suosikki nestemäinen huulipuna, vaikka sävy onkin syksyinen!
Tää vaan kestää huulilla niin hyvin ja antaa niille ihanan viileän efektin!
Tää on mulle noussut ihan ylitse muiden! Kannattaa ehdottomasti käydä kurkkaamassa 
tää täältä ja samalla muutakin Bangerheadin tarjontaa, sillä meikit on 9.5. asti -20%!


Siinä oli mun huhtikuun ihan ylitse muiden suosikit! Muitakin tosiaan löytyy, mutta
jottei tästä postauksesta ois tullut kirjaa, jätän sitten seuraaville postauksille loput,
ja kerron niissä mitkä ovat olleet suosikkeja!
Mitkä on ollut sun kuukauden suosikit?
Ootko kokeillut jotain mun suosikeista, ja mitä olet niistä mieltä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti