keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Muutama M.A.C. Must-tuote!

M.A.C.:ilta löytyy ihan mahtavia meikkejä, ja tykkään kyllä koko yrityksestä ja sen tuotteista! Mullakin on monia M.A.C.:n tuotteita, jotka on mulle ihan must! Tässä niistä ihan muutama!





M.A.C. Mineralize Skinfinish on yksi mun ihan lemppari korostuspuutereista, eli highlightereista!
Itselleni lemppari on tämä ehkä kaikille tutuin Soft & Gentle, joka on ihanan kultaisen sävyinen,
sekä antaa kasvoille ihanaa hohdetta, muttei kuitenkaan ole todellakaan pelkkää glitteriä!
Hohde on myös sävyn nimensäkkin mukaisesti ihanan hellävarainen, mutta kuitenkin näyttävä!
Uusi paketointi on näissä myös mielestäni paljon mielekkäämpi kuin vanha, sekä itse puuteri paketin sisällä on todella kauniin näköinen! Suosittelen todellakin!



Omia suosikkejani M.A.C.ilta on myös niiden loistavat huulipunat! Nää huulipunat kestää huulilla tosi hyvin,
ovat helposti levitettäviä, ja ihanan tuoksuisia! Tämän hetkisiä sävylemppareitani on ehdottomasti
Myth, Spirit ja vanha mutta ehdottomasti mun suosikki kaikista, Velvet teddy!
Näitä huulipunia tulee käytettyä kyllä lähes päivittäin, ja kokoelma on jatkuvassa nousussa! Mikä on sun suosikkisävy?



Viimeinen M.A.C.in tuote, joka mulla on kyllä varmasti ihan jokapäiväisessä käytössä, jossei kasvoilla,
niin viimeistään luomivärin pigmenttien tuomisessa esiin! Tämä ihmetuote on ollut mulla käytössä tosi pitkään,
ja muutama pullo on tullut tätä käytettyä! Tää on myös tullut ilmi melkein jokaisessa mun postauksessa,
sillä niin paljon tästä tykkään! Ihan ehdoton must tuote! Joko sä oot kokeillut tätä? Nimittäin jos et niin äkkiä M.A.C.in pisteeltä
tää hakemaan tai Stockmannin sivuilta lisäämään ostoskoriin!


Siinä oli mun muutama ihan suosikki M.A.C.iltä! Tässä ei kyllä tosiaankaan ollut kaikki, vaa ihan pintaraapasu! Aikaa ei nimittäin ole hirveästi ollut uusille postauksille, sillä olen just eilen valmistunut kosmetologiksi, joka vei viime viikon, ja tämän viikon alun kaiken ajan mutta nyt tässä ollaan sitten ihan valmista kosmetologia sekä kosmetiikkaneuvojaa!
Mitkä on sun lempparit M.A.C.illä? Jätä kommenttia ihmeessä alas!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti