keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Päivän meikki 20/04

Mä teen mun meikin usein arkisin aika samalla tavalla, himan ruskeaa luomivakoon, eyeliner, ja pohja. Usein lisään ripset, mutta kuitenkin suurinpiirtein sama on meikki menee arkisin joka päivä ( kuten varmasti kaikilla ). Ajattelin nyt näyttää tämän mun arkimeikin pienellä lisäyksellä, eli glitterillä, sekä muutamilla eri huulipunavaihtoehdoilla joita käytän.



Kasvovoiteena käytin tänään Garnierin Nordic Moisture Matchiä joka on ihana kosteusvoide, jota tulee kyllä käytettyä usein!


Primerina toimii Rimmelin Fix & Protect Makeup Primer, jossa on SPF25, eli sopii loistavasti kevääseen ja kesään!



Tää meikkivoide on mun ihan suosikki, mitä tulee markettimeikkivoiteisiin! Tämä vaan näyttää mun iholla yksinkeraisesti kokeilemistani meikkivoiteista parhaimmalta! Ja tämän meikkivoiteen kestävyys on mun mielestä ihan huippuluokkaa!
Mitä taas tulee tuohon käyttämääni RealTechniquesin Miracle Complexion Spongeen, en ole valitettavasti sen fani. Se on jotenkin koostumukseltaan outo, ja automaattisesti vertaan sitä BeautyBlenderiin joka on mun ehdoton suosikki, ja tämä ei valitettavasti mun kohdalla oikein toimi.




Peiteaineena silmänalusille tuomaan korostusta käytin Maybellinen Fit Me!-Peitevoidetta, omani on sävyssä 15, joka tosin on mulle liian tummaa, joten miksasin siihen vähän NYX Cosmeticsin HD Peitevoidetta sävyssä 02.







Iholle tuon hehkua Rimmelin Good to Glow korostusvärillä, omani on sävyssä 001 Notting Hill Glow. Mä en aluksi tästä pahemmin pitänyt kun sen hankin noin vuosi sitten, mutta nyt se näyttää mielestäni super kivalta!



Meikin kiinnitän tällä ihanalla M.A.C:in puuterilla!




Varjostuksiin, korostuksiin ja poskipunaan käytän tätä palettia, mistä mielestäni tuo aurinkopuuteri on vähän liian oranssi mulle, mutta yritin saada sen tänään kuitenkin toimimaan! Ehkä kesällä kun on saanut vähän väriä, se saattaisi toimia paremmin!




Luomilla käytän Maybellinen The Nudes palettia, joka on mielestäni ihan hyvä markettihintainen paletti, jossa muuten väreiltään on muutamia korvaavia tuotteita Urban Decayn Naked 2 palettiin!



Silmiin normaalit perus rajaukset, luonnolliset ripset.



En mitenkään erityisesti tykkää näistä ripsistä, mutta kyllä nää nyt arkikäytössä menee, vai mitä ootte mieltä?



Ensimmäinen vaihtoehto, johon itse päädyin tänään, on Wet n Wildin Megalast nestemäinen huulipuna, joka on ihan mun lemppari!


Vähän keväisempi vaihtoehto on NYX Cosmeticsin Soft Matte Lip Cream sävyssä Milan yhdistettynä saman merkin Butter Glossiin, joka on sävyssä CupCake.


Viimeinen vaihtoehto multa on Laveran Glossy Lips huulikiilto, sävyssä Sweet Melon, joka on itselleni aika neutraali huulikiilto, joka sopii hyvin päivittäiseen käyttöön.


Mitä mieltä olet, mikä huulimeikeistä itsestäsi olisi kivoin, tai onko sulla jotain omaa suosikki huulicomboa jota käytät päivittäin? Kerro ihmeessä kommenteissa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti