maanantai 14. maaliskuuta 2016

10 Faktaa

Heippa sinulle!

Ihan liian pitkään olen halunnut blogia aloittaa, ja aina se on jotenkin mystisesti jäänyt kesken, tai muiden töiden alle. Nyt olen kuitenkin päättänyt viimein pitkän (oikeasti todella pitkän, siis vuosien) harkinnan ja tarkastelun, sekä muiden blogien ihailun jälkeen aloittaa ihan oman blogin!
 
Mitä sitte haluan kertoa ja kirjoitella? No, suurin kiinnostukseni mitä kirjoitteluun tulee, on kosmetiikka. Kaikenlainen kosmetiikka, huulipunista jalkavoiteisiin. Itse olen aina ollut kiinnostunut kosmetiikasta erittäin paljon, ja nyt viime vuosien aikana siitä on tullut jo suuri intohimo, ja toivottavasti myös tuleva työ! Haluaisin myös kertoa omasta pukeutumisestani, inspiraation lähteistäni, ja tietenkin myös kaiken ohella omasta elämästäni!

Toiveenani olisi että blogini olisi tytöille (ja myös pojille) paikka piiloitua päivän menoilta ja rennosti teekupposen (tai minkä tahansa mukavan juoman tai ruoan) äärellä nautiskella kauniista kuvista ja kosmetiikan maailmasta!

Nyt kuitenkin ensimmäisen blogin tarkempaan aiheeseen. Mietin kauan miten haluaisin sitten ensimmäiseen tekstiin kirjoitella ja tulin siihen tulokseen, ettei mielestäni ole parempaa kuin kertoa alkuun ihan itsestään! Joten seuraavaksi
10 faktaa minusta!

1. Nimeni on Taru.

2. Olen 24-vuotias, eli siis syntynyt vuonna 1992.

3. Opiskelen tällä hetkellä kosmetologiksi, sekä kosmetiikkaneuvojaksi. Ja vaikka monet luulevat, nämä ovat siis kaksi erillistä tutkintoa. Valmistun huhtikuussa 2016.

4. Nykyiset koulutukseni tulevat olemaan numeroilla 5 ja 6 koulutuksieni joukossa, eli siis olen aikasemmin valmistunut neljästä eri koulutuksesta, joista yksi on lukio.

5. Asun mieheni (jonka nimeä en halua julkistaa täällä) ja mopsi-koirani Leon kanssa Turussa.

6. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, haluaisinko vielä mennä kouluun vai en. Tavallaan olisi mahtavaa lukea estenomiksi, mutta toisaalta koulun penkki ei oikeen enää kiinnostaisi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä!

7. Minulla on pikkuveli ja isosisko.

8. Omistan aivan liikaa meikkejä, muttei se kuitenkaan ikinä estä minua hankkimasta lisää. (enkä myöskään koskaan koe huonoa omatuntoa asiasta

9. Olen erittäin huono tietokoneiden kanssa! Tämä oli myös suurin syy siihen, miksen jotenkin pystynyt luomaan blogia aijemmin, sillä kaikki tämä on minulle vähän haasteellista (vaikka tämä loppupeleissä on todella helppoa).

10. En koskaan muista että olen 24-vuotias. Unohdan sen aina! En jotenkin kuvittele itseäni "aikuisena", vaan edelleen 18-vuotiaana.


Siinä kymmenen faktaa minusta! Toivottavasti tämä aloitus-blogi oli sinusta sen verran houkutteleva että löydät tiesi uudelleenkin minun blogiini, seuraavaksi onkin tiedossa jo kosmetiikka-juttuja! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti