torstai 16. kesäkuuta 2016

Urban Decay Naked 2

Mä olen aina ollut ihan hulluna Urban Decayn meikkeihin,
ja multa on niistä noussut joka päiväiseen meikkiin monen monta suosikkia!
Naked 2 Luomiväripaletti, on mulle arki ja myös vähän näyttävämpäänkin
meikkiin se go to- paletti!



Tässä paletissa on todella pigmenttiset ja maan läheiset sävyt,
joista löytyy varmasti kaikkien meikkiin hyödyllisiä sävyjä!
Itse teen tosi usein meikin ihan vain kokonaan tällä paletilla,
ja aikaan saa niin monenlaisia ja kylmiä kuin lämpimiäkin meikkejä!



Mun tulee tosi usein tehtyä itselle jotain glitterimäistä meikkiä,
mutta tällä paletilla onnistuu mattameikkikin erinomaisesti!




Tällä kertaa käytin meikkiin sävyjä Foxy, Bootycall, Tease ja YDK.
Tease ja YDK onkin paletista ihan mun omat lemppari sävyt!


Paletin, sekä muita Urban Decayn tuotteita pääset haalimaan
myös suomesta, Helsingin ja Tampereen Sokoksilta ( ja kohta myös Turun),
sekä myös heidän nettikaupasta, täältä pääset suoraan Naked 2- paletin kimppuun!
Lisätietoa brändistä löydät täältä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti