sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Miten vaalea hius pysyy kylmänä?

Mun hiusväri vaihtelee aika paljon, oikeastaan joka kerta
lähden parturista hieman erin väristen hiusten kanssa.
Kuitenkin olen jo pidemmän aikaa pitänyt todella vaaleista, sekä harmaista hiuksista.
Tähän varmasti iso syy on se, että oma hiukseni on erittäin vaaleaa,
joten blondin hiuksen ylläpito on mulle helpompaa kuin tumman,
sillä tyveä ei tarvitse olla värjäämässä kahden viikon välein.


Itse käyn kaverillani Helenellä Ada&Olexissa. Helene on kyllä taitava parturi,
ja saa aina mun hiuksista tosi kivat!


Miten sitten saan harmaan, tai muun kymän sävyn pysymään hiuksissani?
Vastaus on Fudge!
Tämä shampoo ja hoitoaine combo on ihan lyömätön!



Shampoo on ihan mielettömän pigmenttistä,
ja antaa hiuksille hetkessä ihanan kylmän vivahteen!
Tällä shampoolla saa jopa aikaiseksi sinertävät hiukset, mikäli annat sen vaikuttaa
hiuksissa kauan!
Tämä shampoo sopii lähes kaikenlaisille hiuksille! Vaalennuksen yhteyteen,
tummille hiuksille kylmyyttä antamaan,
sekä tietysti vaaleille hiuksille!


Myös hoitoaine on ihan superhyvä! Ei ihan niin pigmenttinen kuin shampoo,
mutta yhteen lyötynä tämä kaksikko todellakin toimii!



Mä pesen hiukset noin kahdesti viikossa, jotta harmaa sävy pysyy mahdollisimman kauan.
Olen harventanut pesuvälejä myös sen vuoksi,
että oma hiukseni on blondattu, ja on näin erittäin huokoista,
ja pesu tietenkin kuivattaa hiusta, joten mitä harvemmin pesee sen parempi!
Kun sitten pesen, on Fudgen tuotteet ehdottomasti mukana!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti