sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Kesäkuun Livbox

On aika taas kuukauden LivBoxille!
Tämä on kyllä joka kuukausi yhtä juhlaa, kun saa avata tällaisen paketin!
Mikäli et ole vielä omaasi tilannut, mutta olet kiinnostunut, tilailemaan pääset tästä!




Kesäkuun LivBox käsittelee tietenkin sisällöltään kesää,
ja sisältääkin tässä kuussa kesäisiä huippu tuotteita!


Ensimmäisenä käteeni, ja silmiini boxista tarttuu tämä 
Vaselinen Aloe Soothe Suihkutettava Kosteusvoide.
Tämä kosteusvoide sisältää mun suosikkia, Aloe Veraa, joka on tunnettu mm.
ihoa parantavista ominaisuuksistaan!
LivBoxista tuli muutama kuukausi sitten saman tyyppinen
Vaselinen Suihkutettava Kosteusvoide,
joka toimi ainakin mun iholla ihan erinomaisesti,
joten uskon tämänkin toimivan ainakin yhtä hyvin!
Hieman jo tuotetta testasinkin, ja ainakin tuoksu oli hyvä, sekä levittyvyys ja tuotteen
imeytyminen iholle oli todella hyvät!
Tuotteen OVH. on 5,95€/190ml


Seuraava tuote on ihanan kesäinen! Acon Sunkissed Kasvovoide,
itseruskettaa ihoa, ja toimii muuten kuin päivävoide!
Mulla itselläni on tarkoitus alkaa taas käyttämään itseruskettavaa, koska en
oikein muuten kesäisin pääse ruskettumaan,
joten mikäli tämä vaan toimii hyvin 
( tulette varmasti tästä siinä tapauksessa kuulemaan )
tulee se ehdottomasti mulla käyttöön!
Tuotteen OVH. on 11,30€/50ml


Dovelta tuli taas ihanat matkakokoiset näytteet heidän uudesta shampoosta ja hoitoaineesta!
Nää tulee ihan varmasti mulle kokeiluun, varsinkin kun olen lähdösä ison
kaveri porukan kanssa mökille juhannuksena! 
Juuri sopivat näytekoot kesän matkoille mukaan.
Ja mikä parasta, nää on tarkoitettu kuiville ja vaurioittuneille hiuksille,
joten sopii kyllä mun vaalennettuihin hiuksiin enemmän kuin hyvin!
Tuotteen OVH. on 4,05€/250ml


Batisten Kuivashampoo on mulle sellainen tuote, 
jota tulee kyllä käytettyä ihan älyttömän paljon!
Mikäs sen kivempaa kuin saada boxista mukava matkakokoinen kuivashampoo
käsilaukkuun, jotta se on aina mukana, kun sitä saattaa tarvita!
Tuote tuli boxista tuoksussa Blush, joka on kukkaistuoksuinen,
ja kuuluukin yksiin mun lemppari tuoksuista!
Tuotteen OVH. on 6,90€/200ml




Viimeinen tuote boxista on Essencen Forbidden Volume Ripsiväri.
Tämä ripsari on ihan uutuus tuote, eikä ole mun silmään kaupan hyllyltä vielä pompannutkaan.
Kokeilin kuitenkin ripsaria jo hieman, ja vaikutti ihan hyvältä ripsiväriltä.
Varmasti tulen testailemaan tätä myös lisää!


Tulihan boxista vielä yllätystuote,
nimittäin Eat Naturalin välipalapatukka!
Itse maistoin tuota patukkaa ihan hieman, jotta vähän pääsisin mausta kiinni,
ja en kyllä tykännyt yhtään. Jotenkin ihmeellisen esanssinen maku,
vaikka tuotteen pitäisi olla käsin tehty, väriaineeton ja säilöntäaineeton.
Kuitenkin sokeria patukassa on melkein 10g, joten tuohan on melkein kuin karkkipatukka.
Oma patukkani ei kuitenkaan ainakaan mun suuhun päädy tälläkertaa.



Siinä oli kesäkuun LivBox! Oma suosikkini oli kyllä Acon Kasvovoide,
jota innolla alan kyllä kokeilemaan!
Mikä oli sun suosikki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti