sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Toukokuun suosikit

Taas on yksi kuukaus takana vuodesta 2016, ja on vihdoin kesä!
Oon itse kesästä ihan super innoissani, ja mulla on tosi monta suunnitelmaa näin kesälle,
kuten Ruis Rock, joka on mulle ihan ehdoton festari kesällä,
sekä juhannuksena ison kaveriporukan kanssa mökkeilyä ja paaaljon muuta!

Nyt kuitenkin vuorossa tosiaan edeltävän kuukauden suosikit.


Tästä combosta oon aijemminkin puhunut, 
enkä todellakaan turhaan! Tää kaksikko on mun iholla vaan niin lyömätön!
Rimmelin Fix&Protect pohjustusvoide, sekä M.A.C.:in Studio Fix Fluid meikkivoide
on mun iholla sellainen yhdistelmä, jota on ollut viime kuussa vaikea lyödä!
Pohjustusvoide on ihanan kosteuttava, ja tekee meikkivoiteen levittämisestä paljon helpompaa.
Meikkivoide taas itsessään antaa juuri sopivan määrän peittävyyttä
näin kesä-aikaan, ja halutessaan siitä pystyy kyllä iholla rakentamaan ihan
täysin peittävänkin lopputuloksen!
Mikä parasta kesää ajatellen, on pohjustuksessa SPF 25 ja meikkivoiteessa SPF 15,
joten kasvot pysyvät suojassa auringon säteilyilta koko päivän!


Tämä suosikki tuli mulle vähän yllätyksenä, mutta ihan mieluisana sellaisena!
En nimittäin ollut ajatellut että luopuisin kynämallisesta kulmameikistä,
enkä siitä ole todellakaan kokonaan luopunutkaan ;)
Kuitenkin kaipasin välillä jotain vähän enemmän, 
ja ehkä vähän näyttävämpää kulmameikkiä,
ja ihastuin suunnattomasti taas Anastasi Beverly Hillsin Dipbrow Pomadeen.
Olen siis aijemminkin tuotetta käyttänyt, mutta nyt koin löytäväni itselleni
juuri sopivan sävyn, ja tekniikan tämän käyttöön ja toimii!


Itselläni on siis sävy Blondie, joka sopii vaaleisiin hiuksiin kuin nenä päähän!


Siitä suoraan seuraavaan suosikkiin, eli Ecotoolsin Angled Eyeliner- siveltimeen.
Tää sivellin sopii ihan mainiosti kulmien luontiin, sillä se on juuri tarpeeksi ohut ja pieni,
että kulmat tulee tarkoin piirrettyä!


Tämä suosikki on ollut kyllä niin kovassa käytössä,
että se alkaakin jo loppumaan, vaikka juuri sen itselleni hankin!
Nimittäin Forever Livingin Aloe Vera Gelly!
Tää on ihan uskomattoman hyvän tuntuinen auringonoton,
tai ihan vain ulkoilun jälkeisenä päivänä,
kun iho vähän punoittaa ( tai vähän enemmänkin niinkuin mulla :D )
Mä itse pidän tätä jääkaapissa, ja siitä sitte levittelen illalla iholle!


Geelimäinen koostumus tuntuu iholla ihanalta, varsinkin viileänä
ja aloe vera rauhoittaa iho ihanasti! Tää on varmasti koko kesän hittituote!


Tämä suosikki, Rimmelin Match Perfection Silky Loose Face Powder sävyssä 001 Transparent,
on ollut niin kovassa käytössä että tekstikin on kulunut!


Olen ruvennut leipomaan mun silmänalusia!
 Niin hassulta kuin se suomennettuna kuulostaakin :D
Mutta tosiaan siis kiinnitän peiteaineen silmänalusille irtopuuterilla niin,
että otan kostutettuun BeautyBlenderiin huisin määrän tätä irtopuuteria ja
levitän silmien alle kunnes ne on ihan valkoiset! 
Sitten annan irtopuuterin oleilla siinä, ja teen sillä aikaa esimerkiksi
silmämeikin. Kun pyyhin ylimääräiset puuterit pois,
jaa silmänaluset ihanan matkasi, ja pysyy sellaisenaan muuten koko päivän!
Huomioi, että puuterin täytyy olla tässä tekniikassa väritöntä, 
tai muutaman asteen vaaleampaa kuin ihosi sävy,
ettei silmänalusistasi tule tummat!



Viimeinen suosikki on myöskin kesään hyvin sopiva! Foreverin Sun Lips,
on ollut mulle kuumilla kesäpäivillä ihan ehdoton!
Tässä huulirasvassa on ihana viilentävä vaikutus, ja se sisältää
aloe veraa, joka ihanasti rauhoittelee auringon ja muiden tekijöiden 
vaurioittamia huulia! Ja kosteuttaa supertehokkaasti!
Vielä kesälle tärkeä lisä, nimittäin tässä huulirasvassa on SPF 30!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti