torstai 2. kesäkuuta 2016

Paras vartalovoide?

Noniin, nyt heti kun päätin että teen postauksen säännöllisin ajoin, en kuitenkaan sitä pystynyt tekemään! Olen nimittäin ollut kipeä tässä muutaman päivän ajan, eikä tietokoneen äärelle ole todellakaan pystynyt raahautumaan! Nyt onneksi taas kunnossa, ja valmiina uusiin postauksiin!

Mulla on aina ollut todella kuiva iho. Se on hieman parantunut kosmetologi opintojen aikana, ja nyt niiden jälkeen, koska siinä oppi aika paljon voiteista, ja oikeesti keskittyi siihen ihon kosteutukseen paremmin.
Mun on pakko mun iho kosteuttaa ihan joka päivä, aina suihkun jälkeen ja usein kaksi kertaa. Siksi mulla onkin kokoajan haussa joku uusi ja parempi vartalovoide, joka sais mun ihon voimaan paremmin kuin aijemmin. 



Tällä hetkellä mun iho tuntuu voivan kyllä ihan hyvin, ja luulen että se on mun uuden voiteen, eli tämän Garnier Respons Body Extra Caring Lotion, joka on tarkoitettu todella kuivalle iholle. Mulle tää on ainakin tähän mennessä sopinut todella hyvin, ja tuntuu ihanan kosteuttavalta iholla, ja imeytyy super nopeasti. 





Vartalovoide sisältää hunajaa, ja se antaakin voiteelle ihanan tuoksun. Oon todellakin siis tästä tykännyt, ja luultavasti hankin tätä samaa voidetta myös lisää.




Tämä tuote tuli huhtikuun LivBoxista, ja oli mulla ihan hurjassa käytössä. Garnier Respons Body Dry Oil on tosi hyvä öljy vartalolle, mutta mulle ei kuitenkaan ihan tarpeeksi kosteuttava, joten tää ei tule mulle hankinta listaan, mutta monelle vähemmän kuivasta ihosta kärsiville varmasti todella hyvä tuote. 




Huono puoli tässä on tämä putelli, nimittäin se suihkii öljyä lattioille 
ja tekee niistä tosi liukkaat :D
Kuitenkin tosi hyvä öljy, jota on hyvä käyttää esimerkiksi auringonotossa!




Tämä tuote oli mulle suuri pettymys, nimittäin Doven DermaSpa Goodness. Tämä voide ei imeydy mun ihoon ei sitten millään. Aluksi tuntuu kovasti että tuote alkais imeytymään, mutta noin 5 minuutin jälkeen huomaan, että voide ns. kuoriutuu mun iholta pois, eli se on jäänyt vaan ihon pinnalle. Onko muilla käynyt näin, vai onko tää vaan mun iho kun hylkii tätä? 




Tuoksultaan ja koostumukseltaan tämä on muuten ihana, mutta pettymys tuli juuri tuon imeytymisen, eli siis tärkeimmän seikan vuoksi, joten tämä ei kyllä tule mulla menemään ostoskoriin uudellen.




Aqualan L Perusvoide on varmasti monille tuttu apteekista saatava voide, ja kuuluu myös yksiin mun lempi vartalovoiteista. Tätä mä ostan aina uudelleen ja uudelleen, varsinkin talvisin. Musta tää on tosi hyvä ihan nimensäkkin mukainen perusvoide, joka ei juuri tuoksu miltään, imeytyy nopeasti ja kosteuttaa hyvin. Suosittelen kyllä ihan jokaiselle ihotyypille!




Seuraava tuote on kanssa yks ihanimmista vartalovoiteista, tuoksunsa ja silkkisen koostumuksensa, sekä myös kosteuttavuutensa vuoksi. Kyseessä on Bath & Body Worksin Shea & Vitamin E Body Lotion, Dark Kiss. Tämä on ihanan makean tuoksuinen, ja levittyy iholle jättäen sille ihanan sametin pehmeän pinnan! Tämä putelli onkin lähes tyhjä, ja oon yrittänyt sitä säästellä, sillä Suomesta ei näitä tuotteita ikävä kyllä saa, vaan helpoiten taitaa ruotsin laivalta näitä saada, joten pitäisi laivalle lähteä näitä haalimaan.



Omani sain kolmen tuotteen setissä, johon kuului tämä vartalovoide, suihkugeeli ja body mist. Sain nämä tosiaan siis syntymäpäivälahjaksi hyvältä ystävältäni.

Viimeiset tuotteet joita tässä vartalovoiteista nyt esittelen, on mulla nyt testissä Nivealta. 




Kyseessä on heidän suht uudet tuotteet, joista mulla on nyt 
harkinnan alla hankinko ne itselleni vai en.




Rich Body Lotion, Nourishing Milk on tarkoitettu todella kuivalle iholle, ja hoitaa kyllä tehtävänsä oikein hyvin. Koostumus on paksuhko, mutta kuitenkin maitomainen ja kevyt. Tuote imeytyy ihoon nopeasti, eikä jätä mitenkään tahmeaksi. Ihan hyvä koko vartalon voide, joka ei kuitenkaan mussa herätä sellaista "jes"- ilmiötä, jonka vuoksi lähtisin sen kaupasta itselleni hakemaan.





In Shower Body Milk taas on ihan huippu! Mä oon käyttänyt monia näitä suihkussa laitettavia vartalovoiteita, jotka huuhdellaan pois ja sen jälkeen ei enää muita kosteusvoiteita tarvita. ( paitsi että mun täytyy kyllä silti usein käsivarsiin ja jalkoihin laittaa vielä suihkun jälkeenkin voidetta )
Oon tosiaan kokeillut monia saman tyyppisiä voiteita, ja tämä toimii kyllä todella hyvin, ja on hinta-laatu-suhteeltaan kaikkein paras! Ja kuka ei haluisi selvitä näistä ihan arkipäiväisistä ja pakollisista hommista halvalla, mutta saada silti hyvää jälkeä?
Tää tulee ihan varmaan mun suihkuun joka päiväiseen käyttöön!

Mitkä on sun suosikki vartalovoiteita? 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti