sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Maailman paras työpaikka

Mä olen työskennellyt jo monia vuosia ravintola-alalla,
haaveillen kosmetiikkaan liittyvästä työstä. Valmistuin keväällä kosmetologiksi,
sekä kosmetiikka neuvojaksi, ja haave uudesta työstä
alkoi olemaan todella polttava.

Nyt kuitenkin vihdoin ja viimein tämä haave kävi toteen,
ja mä aloitan työt yhdellä maailman parhaimmista
( ainakin omasta mielestäni siis )
meikkibrändeistä,
eli Urban Decaylle!
Jipiiiii!



En voi sanoin kuvailla tätä onnellisuuden tunnetta!
Pääsen vihdoin tekemään työtä jota rakastan,
ja jonka tiedän työharjoittelujen kautta osaavani todella hyvin!

Olen niiiin innoissani uudesta työstä!
En malta odottaa että piste aukeaa ja pääsee kunnolla hommiin!

Muutamia kuvia uusista Urban Decayn tuotteistani,
jotka todellakin ovat kaiken hypettämisen arvoisia!




Naked Smoky - luomiväripaletti
Sopii niin arki käyttöön, kuin kunnon tummaan smokey-eye- juhlameikkiinkin!
Pigmentaatio on näissä sävyissä ihan uskomaton!



24/7 Clide-On Eye Pencil,
joka tahraamattomuudellaan, sekä vedenkestävyydellään
yllätti todellakin minut! Tää ei vaan lähde, ei niin kädeltä kuin
silmistäkään! Ja mikä ihana kesäinen sävy!




Vanha tuttu Eyeshadow Primer Potion, Orginal,
saa luomivärin todellakin pysymään koko päivän!
Tää huippu tuote myös auttaa luomivärin levittymisessä!

Tää on mulla ihan joka päivä käytössä,
ja todellakin tykkään todella paljon!





Matte Revolution Lipstick, sävyssä Matte Menace,
yllätti myöskin mut pigmenttisyydellään!
Tällaista super pigmenttistä pinkkiä huulipunaa mulla ei oikein vielä ollut
( tai ei siis juuri tämän sävyistä, haha! )
joten tämä on ihan täydellinen lisäys!

Enkä malta odottaa että uudet VICE-huulipunat lanseerataan!!





Yksi Urban Decayn suositumpia tuotteita on luomivärit,
joten näitä yksittäisiä luomivärejä tulee varmasti mun meikkikokoelmaan 
monia monia!
Tämä yksilö on sävyssä Flash. Ja on ihana lila,
josta myös pigmenttiä löytyy!






Näitä Revolution High-Color Lipglossit on yksiä mun lemppareista,
varsinkin sävy Liar,
joten uudet sävyt on aina tervetulleita!
Uusi tulokas kokoelmaani on sävyssä Apocalypse.

Siinä mun uusia suosikkeja, sekä työkuulumisia!
Mitkä on sun lemppari tuotteet Urban Decaylta?
Vai oletko päässyt näitä ihanuuksia kokeilemaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti