perjantai 5. elokuuta 2016

Heinäkuun Suosikit

Kuka muka voisi uskoa että kesä alkaa pikku hijaa olemaan ohi?
En minä ainakaan!
Kesä on mennyt super lujalla tahdilla, 
lähinnä sormien välistä,
sillä pahemmin en ole ehtinyt siitä nauttimaan töiden vuoksi.

Nyt kuitenkin on aika heinäkuun suosikeille,
eli mun lemppari tuotteille heinäkuussa!


Ensimmäinen suosikki ei varmasti mun lukijoille tule yllärinä,
( niinkuin ei varmasti monet muutkaan tuotteet tässä
postauksessa, UD:llä töissä nykyään kun ollaan :D )
sillä Urban Decayn tuotteet on nyt täydellisesti valloittanut mun sydämmen!
Ensimmäinen tuote sopii mielestäni ihan täydellisesti kesään,
ja kuumuuteen. 
Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup,
on ihan täydellinen meikkivoide kesään!
Tuntuu nimensä mukaisesti iholla siltä,
kuin et olisi meikkivoidetta
laittanutkaan.
Peittävyys on mielestäni myös juuri sopiva kesään, sillä
kesällä en itse ainakaan pidä hirveän paksuista ja täysin
peittävistä meikkivoiteista, ja tämä on puolipeittävyydellään
juuri sopiva!
Meikkivoidetta pystyy kuitenkin kerrostamaan juuri ja juuri 
täydelliseen peittoon asti, joten varmasti sopii jokaiselle!
Sävyjä löytyy myös huimat määrät, joten senkin puolesta kaikki varmasti
löytävät tästä omansa!


Omani on sävyssä 1.0, sillä mä olen kesälläkin kalkkilaivan kapteeni, haha!


Toinen heinäkuun suosikeista, on tämä Nyx Cosmeticsin Matte Bronzer aurinkopuuteri,
sävyssä 01/Light.
Tämä aurinkopuuteri on ihanan vaalea juuri mun iholleni,
ja mattapintaisuudellaan sillä saa luotua ihanaa kesäistä
päivetystä joko ihanan rennosti kasvojen reunoille,
tai ainoastaan tuomalla varjostusta tarkasti juuri sile 
vaatimille alueille.


Aurinkopuuteri on koostumukseltaankin ihanan kiermaista ja pehmeää,
sekä todella hyvin levittyvää,
joten varmasti tulee olemaan käytössä myös elokuussa!


Tämä suosikki ei varmasti taaskaan tule brändiltään olemaan yllätys,
mutta oli ihan pakko mainita tämä upea Urban Decayn Naked Smoky- paletti,
jota olen käyttänyt lähes päivittäin!
Sävyt ovat todella kauniit, pigmenttiset ja helposti levittyvät,
ja tällä paletilla saa aikaan niin tummempaa, vaaleampaa,
glitteristä ja mattaa meikkiä,
eli vaikka jokaiselle päivälle saa tästä paletista kyllä meikin aikaan!


Mun ihan suosikki sävyiksi on nousseet sävyt Combust,
joka on ihana vaalea joka päiväinen sävy. ( merkattu kuvassa )
Toinen suosikkisävy on Whiskey, (merkattu kuvassa )
joka on tummempi ruskea sävy,
jolla saa luomivakoa ihanasti tummennettua.
Muitakin sävyjä olen tietenkin paletista käyttänyt,
mutta nämä kaksi sävyä on noussut ihan mun ehdottomiksi suosikeiksi.


Jotta luomivärit sitten oikeasti pysyisivät koko päivän,
ja levittyisivät paljon paremmin,
sekä antaisivat vielä enemmän pigmenttiä itsestään irti,
on suosikiksi noussut UD:n EyeShadow Primer Potion, sävyssä Original.
Tämä primeri pohjustaa luomet uskomattoman hyvin,
ja kuten sanottu sävyt todellakin näkyvät paremmin,
ja pysyvät koko päivän!
Mulla on sellainen pieni aavistus,
että tästä tuotteesta tulee ihan pysyvä suosikki mun meikkirutiinissa!


Ja jotta kaikki meikki pysyisi kesän kuumuudessa hikoillessa koko päivän,
on käytössä ollut tämä UD:n All Nighter Makeup Setting Spray.
Tämä on ihan uskomaton tuote, joka pitää meikin uskomattoman hyvin
koko päivän.
 ( tarkalleen tämä pitää meikin 16h,
mutta itse en ainakaan pidä meikkiä niinkään kauaa,
joten mulle tämä on kyllä koko päivän )
Tässä on toinen tuote, joka varmasti on tehnyt pysyvän
paikan mun meikkirutiinissa!


Siinä oli mun tämän kuukauden suosikit. Aika paljon oli yllättäen UD:n tuotteita,
mutta se oli vähän oletettavissakin, sillä
olen nyt päässyt näihin tuotteisiin käsiksi todella paljon!
Mitkä oli sun heinäkuun suosikkeja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti