sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Kesäkuun Suosikit

Ihan aluksi pahoittelut pienestä blogi hiljaisuudesta.
Selityksiä ei sen kummemmin ole, kuin että kova Juhannuksen jälkeinen kiire!
Olen juossut Helsingissä koulutuksissa ja töissä ja paljon muuta!

Nyt kuitenkin aika palata tuttuun rutiiniin, ja mikäs sen parempi tapa "paluulle",
kuin mun viime kuun ihan suosikit!
Hirveästi ei ole uusia suosikkeja, vaan olen käyttänyt paljon
samoja tuotteita, eikä uusia lemppareita ole pahemmin tullut.
Suurin osa näistä suosikeista onkin siis sellaisia,
joita olen jo aiemminkin käyttänyt,
mutta tässä kuussa hieman enemmän kuin ennen.





Ensimmäinen suosikki, ei itselleni ole mikään uusi tuote,
mutta on ollut vähemmällä käytöllä, ja otinkin sen nyt
takaisin käyttöön ja muistan kyllä hyvin nyt, miksi siitä niin paljon pidän!
Real Tchniquesin Angled Shadow Brush on ihanasti nimensäkkin mukaisesti
leikattu kulmaan, jolloin se sopii täydellisesti luomivakoon!
Se on todella hyödyllinen kun haluat esimerkiksi tuoda hellävaraisesti väriä
luomivakoon, sillä tällä siveltimellä myös häivytys onnistuu kuin itsestään!
Kun otin siveltimen taas enemmän käyttöön, muistin hyvin,
miksi se on ollut aiemminkin suosikkini!




Seuraava suosikki liittyy ihonhoitoon, olen ihastunut
 Janssen Cosmeticsin Eye Care Lotioniin,
sillä silmänympärykseni ovat olleet todella kuivat ja herkät.
Tämä silmänympärysvoide on tarkoitettu kuiville ja erityisesti
herkille silmänympäryksille, ja onkin mulla ollut ahkerassa,
ja päivittäisessä käytössä!





Seuraava suosikki on yksi mun kesän must have- tuotteista!
Itse rakastan tooodella paljon Urban Decayn Chill-meikinkiinnitys suihketta,
joka on erityisesti kuivalle iholle tarkoitettu, ja se viilentää sekä 
kosteuttaa ihoa samalla kun se kiinnittää meikin koko päiväksi!
Kuitenkin Nyx Cosmetics tarjoaa lähes samallaisen vaihtoehdon marketti-hintaisena,
ja olen sitä jo aiemminkin kokeillut, mutta nyt kesä helteillä se on
itselleni tullut käyttöön enemmän.
Ihan niin hyvin ei tämä Matte Finish Fini Mat meikkiä pidä päivän mittaan,
mutta hinta-laatu suhteeltaan se on erinomainen!




Seuraavana kokeilussa on ollut Nivean Refining Clear-Up Strips,
jotka ovat siis lappuja mustapäiden poistoon. 
Kuvia en ottanut käytössä tästä tuotteesta,
mutta käyttöohjeet ovat paketissa erittäin yksinkertaiset ja helposti seurattavat.
Mielestäni tämä tuote oikeesti toimii! - Ainakin mulla!
Multa lähti todella monta pienen pientä mustapäätä tätä käyttäessä,
ja varmasti tulee käyttöön jatkossakin!




Viimeinen suosikki on myös ihonhoito tuote.
Acon Face Day Moisturising Day Cream, ja erityisesti tuo normaalille/
sekaiholle tarkoitettu.
Minulle on kesän aikana tullut hieman normaalia rasvoittuneempi iho,
ei kuitenkaan mitenkään sekaiho, mutta omaan normaaliin rutikuivaan
ihooni verrattuna se tuntuu nyt jopa normaalilta,
ja siksi tämä päivävoide on toiminut meikin alla erinomaisesti,
sillä se luo iholle ihanan matta pinnan, johon meikki on helppo levittää.

Siinä mun kesäkuun suosikit, kerro kommenteissa sun omat suosikit! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti