sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Sunnuntain Pamper Routine

Aina jos mulla vaan on sunnuntai vapaa, menee se usein itseni hemmottelussa.
Käytän muutaman kerran viikossa naamiota, ja muita tehohoitoja kasvoille,
mutta usein sunnuntaisin teen myös ihonpuhdistuksen ja paljon muuta.



Iltama alkaa aina piiitkällä suihkulla, jossa pesen hiukset tässä postauksessa 
kertomillani tuotteilla.

Vartaloon käytän kosteusvoidetta joka päivä, mutta pamper illoissa
käytän aina vartalovoita, sillä se on paljon kosteuttavampaa kuin normaali
kosteusvoide, ja sopii hyvin kuivalle iholle,
mutta muillekkin iho tyypeille on mainio ainakin muutaman kerran viikossa.



The Body Shopin Body Butter 


Jaloille tykkään levittää Forever Livingin Heat Lotionia,
joka virkistää jalkoja, varsinkin pitkän työpäivän jälkeen.


Ennen naamiota teen mekaanisen ihonpuhdistuksen,
mikäli sille on tarvetta.
Tämä tarkoittaa siis comedoraudalla mustapäiden ym. poistoa.
Päälle käytän usein vielä Niven Refining Clear-Up Stripsejä,
jotka poistavat vielä loputkin mustapäistä.


Silmien ympäryksille käytän Janssen Cosmeticsin Eye Zone Geliä,
joka on tarkoitettu erityisesti kuiville silmänympäryksille.

Kasvoille naamio on tosiaan mulle ihan ehdoton, sillä ihoni on todella kuiva.
GlamGlown naamiot on ihan mun lemppareita, ja niistä tulee käytettyä
vähän vuorotellen millon mitäkin.


GlamGlown Thirstymud on kosteuttava naamio,
joka on ihanteellinen mun iholle,
ja varsinkin mekaanisen ihonpuhdistuksen jälkeen erittäin tärkeä!


Huulille Korresin huulivoidetta, sävyssä Jasmine.


Lopuksi hiuksiin, ennen kuivausta ja muita tuotteita,
paaaljon Cutrinin Premium Oil Treatment hiusöljyä,
jotta hiuksetkin saavat tarvitsemansa kosteuden.
Mikäli haluaisit kuulla enemmän mun hiustenhoidosta,
kerro se ihmeessä kommenteissa!


Siinä oli muutama mun tän kertaisista Pamper- iltama tuotteista.
Yleensä myös siistin kulman, sekä kynnet jne. 

Mitä kuuluu sun hemmottelu-iltaan?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti