sunnuntai 21. elokuuta 2016

Bangerhead ostoksia jälleen

Muutama viikko sitten oli jälleen Bangerhead.fi:llä iso alennus,
nimittäin kaikki tuotteet oli -20%!
En ehtinyt siitä täällä julistamaan, sillä olin itsekkin ale-ostoksilla aika myöhään.
Mutta onneksi ehdin, nimittäin ostoskoriin tarttui tuotteita joista on mulle
tullut jo ihan must-tuotteita!



Ekana tää GlamGlow:n Supermud,
joka sisältää mm. savea ja poistaa ihosta epäpuhtauksia todella tehokkaasti!
Olen aikasemminkin täällä maininnut, että näin kesällä mulla alkaa usein t-alue
taittamaan normaalista/kuivasta jopa vähän rasvoittuvampaan,
joten tää tuli kyllä todellakin tarpeeseen!
Tää tuntuu ihan imevän kaikki epäpuhtaudet ihosta!
Ihan huippu!


Naamio kuivuu iholla tumman harmaasta vaalean harmaaksi,
ja kun se on kasvoillaan kauttaaltaan vaalea,
on se aika pestä pois hyvin.
Pieni punoitus naamion puhdistuksen jälkeen on täysin normaalia,
sillä tämä naamio tosiaan puhdistaa ihohuokoset syvältä saakka!
( tai siltä se ainakin todellakin tuntuu! )



Toinenkin naamio tarttui ostoskoriin, samaiselta merkiltä,
nimittäin GlamGlow:n Gravitymud,
joka on tähän tuoteperheeseen ihan uutuus.
Tämä sitten taas tekee ihosta kimmoisamman,
ja onkin tarkoitettu tekemään ihosta nuorekkaamman näköisen!


Plussana tässä naamiossa on pieni sivellin, jolla naamion levitys
on huomattavasti helpompaa,
sekä hygieenisempää!
Sekä tietenkin tämän naamion ulkonäkö, nimittäin naamio kimaltelee 
ihanan hopean-valkoisena!
Tämä naamio onkin peel-off-naamio, eli kun naamio on kuivunut,
se vedetään iholta pois.
Nää peel-off-naamiot on musta ihan parhaita,
ja tää on kans nyt ihan mun lemppari naamioista!


Seuraavana vähän must-ostos, nimittäin uusi Beautyblender!
Tämä musta Beautyblender on Pro-Blender, ja on erityisesti
tarkoitettu varjostusten tekemiseen,
mutta omasta mielestäni tämä on jopa parempi kuin normaali,
ihan jopa sen vuoksi, että tästä ei väri katoa 
niinkuin alkuperäisestä pinkistä versiosta. ;)
Mukana tuli myös Soild Mini Blendercleanser,
joka on mun ihan ehdoton suosikki saippua kaikille siveltimille!


Batisten Kuivashampoo on mun päivittäiseen rutiinin yksi ihan ehdoton tuote,
ollut jo monen vuoden ajan, ja siitä kannankin aina mukana tällaista pikkupulloa
käsilaukussa hätätilanteiden varalta.


RealTechniques siveltimien fanina, olinkin jo odottanut tätä uutuutta kauppoihin,
ja vihdoinkin se on tullut Bangerheadin sivuille!
Nimittäin tämä Brush Cleansing Palette
helpottaa, nopeuttaa ja parantaa siveltimien pesua ihan kerta heitolla!


Siveltimestä on helppo pitää kiinni, käsiä kastamatta,
ja sen eri tekstuurit helpottaa erinlaisten siveltimien pesua.
Ihan huippu, ja onhan sitä innolla tullut jo kokeiltua moneen kertaan!


Mukana tuli myös pari testeria RealTechniquesin Brush Cleansing Gelistä,
joka on myös mulla ollut aiemmin käytössä.
Ei ehkä ihan niin huippu kun aijemmin kertomani Soild-saippua,
mutta todella hyvä nestemäinen saippua kuitenkin!



Viimeisenä Nyx Cosmeticsin Lingerie nestemäinen huulipuna,
sävyssä Honeymoon.
Ei ehkä yks mun lempparisävyistä, sillä tämä on mun iholla ehkä hiukan liian
harmaa, mutta tosi kiva syksyn sävy kuitenkin!


Koostumusta on helppo levittää, ja se kuivuu ihanan mataksi huulille!



Siinä mun Bangerheadin ostokset tällä kertaa!
Uusia suosikkeja siis todellakin tuli hankittua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti